limit

beep..beep..beep..beep.. begitu bunyi nada sms pada henpon saya

Total Pemakaian Xplor sampai dg tgl 29/08/07 adalah Rp.***.***.**. Untuk kenyamanan Anda, pastikan bhw Xplor Anda tetap aktif dengan kredit LIMIT yang tersedia.

Sender:
Cust. Service
818

“luweh! saya sudah tahu. jadi, sampeyan ndak usah crewet..” kata batin saya.

sms begini sering hadir ketika pemakaian pulsa saya sudah melampaui limit. selain saya ucapkan terimakasih, saya juga mangkel kalau pemberitahuan kayak begini agak kelewatan. mosok 2 hari sekali. toh saya akan tetap mbayar kalo sudah butuh lagi.. huuhh!

8 responses to “limit

  1. wakakakakaka…
    emang nyebelin banget ya mbah…

    kudunya dibales juga.. “ya.. ya.. nanti juga bayar” 😉

  2. dibayar nggo permen iso ora mbah???

  3. walah, buwang wae hapene pakdhe.
    trus tulis di blog mbuwangnya di mana..

    *lagi butuh hape buwat njajal Opera Mini 4 beta 2*

  4. limite sejuta nggih mbah?

  5. mbah dibales wae ” ojo juweh”…….. he..he..he
    (operatore bingung kok ono boso londo……)

  6. Lha..mbok sampun dados duka to mbah. Ngengeti bilih serat cekak ingkang kasebat SMS puniko wau sampun dados kuwajiban lan tanggung jawabipun panjenenganipun para pamong wonten kaprajan Eksel. Rumaos menawi para pamong sampun pikantuk yatra kathah, dadosipun inggih sakwekdal wekdal ngada-ada kintu serat cekak supados ingkang sinuwun pengageng kaprajan mangertos punapa ingkang sampun kaleksanan dening para pamong.

    Mekaten mbah…
    pareng..

  7. @sandalian: avatar e sing luwih gede mbok pasang neng ndi kui? semu ne kok aku koyo ngenali kui puncak lawu yo.

  8. wah, explore. juragan saya juga ngomel2 soal billing yg gak jelas. mending pake yg prabayar kalo tau bakalan ribet gini mah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s